vineri, 26 decembrie 2008

plecarea definitiva...o solutie?...pentru mine...da

...am creat acest blog ptr a impartasi ultimele saptamani din viata mea pe care am avut-o pana acum...
...sant un barbat deceptionat in dragoste si viata...
...sant un barbat de succes in plan profesional, dar nu asta conteaza ptr mine...
...dragostea, iubirea, fericirea, femeia vietii mele si linistea sufleteasca sant lucruri ptr care as muri...
...toate de mai sus s-au dus si sufletul meu este mort...
...voi pleca definitiv ptr ca de toate lucrurile de mai sus sa se bucure femeia vietii mele...
...de ce trebuie sa plec eu ca sa se intample asta?...
...ptr ca nu as putea sa stau departe de ea, fara sa ma implic, fara sa nu am grija ei...
...toate aceste lucruri nu pot sa o faca fericita si se va simti rau, ciudat, urmarita...
...nu vreau sa se intample asta...vreau sa fie fericita, la un moment dat, prin plecarea mea definitiva din peisajul negru al vietii acesteia...
...nu as putea sa nu ma gandesc la ea, la amintirile care ne leaga si la zambetul acela fericit...
...nu am mai vazut ca acel zambet sa fie legat de noi de o perioada lunga...
...nu as putea sa suport sa o vad cu alt barbat...
...nu pot sa ma gandesc ca alt barbat ar putea sa o atinga...
...nu am luat-o razna si sant complet constient de ceea ce gandesc si fac...
...toate visele, sperantele, gandurile, sufletul, inima, iubirea, dragostea le-am pus in aceasta relatie...
...nu pot trai fara ea...viata mea este chiar ea...
...daca punctul de echilibru al vietii mele dispare atunci totul dispare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu