vineri, 26 decembrie 2008

nu sant doar vorbe si nici intentii de a schimba ceva

...daca spun la cineva ceea ce simt si vreau sa fac...probabil va spune ca sant doar vorbe...
...ea a spus ca o amenint ptr a ramane cu ea si ptr a o forta sa ramana intr-o relatie pe care nu o mai vrea...
...nu este nici una, nici alta...pur si simplu asta simt...si asta se va intampla...
...in momentul de fata stiu ca nu pot schimba nimic si asta este decizia mea...
...asa cum eu nu fortez pe nimeni ce sa faca sau ce sa simta...tot asa nimeni nu-mi poate spune cum sa ies din teatrul vietii...
...singura sansa sa nu ies din randurile actorilor este sa fiu din nou cu ea, sa lupt sa ma iubeasca din nou, sa ne indeplinim visurile, sa avem o familie, SA NU NE MAI MINTIM, SA NU NE MAI INSELAM INCREDEREA, sa traim impreuna fericiti, sa o fac fericita, sa o vad zambind de fericire, sa simt dragostea ei...
...TOATE LUCRURILE ASTEA SANT IMPOSIBILE SI NU POATE SA LE MAI OFERE CATRE MINE...
...de ce vorbesc de teatru si de actori?...
...ptr ca asta santem unii dintre noi...actori care jucam o piesa de teatru in viata si incercam sa fie bine...
...nu asta este solutia...ci aceea de a discuta totul cu persoana de langa tine, fata de care ai facut niste juraminte...
...cand ceva nu merge trenuie sa discuti repede pentru a putea schimba ceva, pentru a veni cu ceva nou care sa intretina flacara iubirii eterne...
...sant visator?...
...poate...dar asa am considerat ca va fi aceasta dragoste...
...am trecut prin prea multe in viata si de aceea aparitia ei in viata mea a fost ca o raza de soare care m-a salvat de la alte momente grele...de ce?...pentru ca stiam ca am ptr cine sa lupt si restul nu conta...toate celelalte erau lucruri peste care treceam ca o vijelie...
...asta este...ne vom revedea candva...in alta dimensiune a spatiului si timpului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu