duminică, 28 decembrie 2008

cum am fost si cum am ajuns

...ma gandeam cum am fost...
...un om cu personalitate puternica...nu acceptam nici un sfat de la nimeni, daca nu eram si eu convins ca este ok...un om care te putea face sa taci sau sa accepti ceva doar printr-o singura privire...un om care nu accepta la job nici un fel de dispozitii si faceam doar ceea ce credeam ca este ok...un om in fata caruia nimeni nu comenta prea mult ptr ca se stia ca nu va avea castig de cauza...un om pe care nu-l interesa nimeni si nimic...
...toate de mai sus se aplicau la toti...in nici un caz la EA...
...cand eram impreuna aveam o alta fata si incercam sa-i arat cat de mult o iubesc...
...acum...nu mai conteaza nimic...sant un om caruia ii poti spune orice...nu ma intereseaza...totul s-a daramat...de aceea vreau sa ma retrag in glorie si toata lumea sa-si aduca aminte de mine asa cum am fost...
...prietenii adevarati nu ma vor uita si nu ma vor judeca...
...daca ma retrag nu inseamna ca dau dovada de slabiciune ci de puterea de a-mi respecta cuvantul si de a renunta la tot pentru EA...
...cand spun ceva trebuie sa se intample...mai ales cand depinde de mine...

Un comentariu:

  1. Orgolios mic ce esti! Te crezi un mic Dumnezeu, care daca nu e recunoscut ca atare isi ia jucariile si pleaca. Nici macar de EA nu este vorba, ci de un orgoliu care ti s-a gonflat peste masura strivind-ti inima. Cunosti cuvantul smerenie? Asta te va salva. Multumeste-le in gand oamenilor care iti taie orgoliul, iar pe ea admir-o ca nu este o femeie usor de cucerit. Trebuie sa fii capabil de iubire necondintionata ca sa meriti dragostea ei. Este o fiinta vie, pe care a inzestrat-o Dumnezeu cu liber arbitru, nu un cap de cerb pe panoplia orgoliului tau de mic dictator. Iubeste-o pentru ca nu te iubeste, e in armonie cu tine, pentru ca nici tu nu te iubesti! Daca esti cu adevarat puternic,lupta. Daca nu... pacat, toata constructia ta anterioara a fost doar fatada unui orgolios slab. De aici in colo nu ne mai intereseaza daca o sa ai cosciug cu manere aurii sau o sa fi ingropat fara slujba in margine de cimitir.

    P.S. Stiu ca esti foarte inteligent, de aceea imi permit sa te iau fara menajamente.
    Mai trec pe la tine.
    Igalis

    RăspundețiȘtergere