vineri, 26 decembrie 2008

sa faci ceea ce spun nu ceea ce fac eu

...am reusit sa ajut multa lume in viata...cu job...cu bani...cu sfaturi...cu scaparea de la sinucidere (ciudat nu?)...cu trecerea peste momentele negre din viata...
...vreau sa spun ptr toti ca sinuciderea nu este o solutie...nu faceti asa ceva...nu asta vreau sa arate acest blog...
...vreau ca cei care citesc sa-si dea seama ca sant lucruri mult mai rele in viata decat traiesc ei si sa se bucure de ceea ce au avut, ce ceea ce au si sa ajunga sa aprecieze lucrurile marunte din viata lor...
...bucurati-va de cel pe care-l aveti langa voi, lasati-l sa va arate dragostea, aratati la randul vostru dragoste...peste absolut orice se poate trece cu iubire adevarata si intelegere...
...invatati sa iertati si sa continuati ceea ce a inceput candva...
...de ce nu fac si eu acelasi lucru?...
...ptr ca nu mai am ocazia, posibilitatea si receptivitatea, care trebuie sa vina din partea ei...
...nu as fi renuntat la lupta niciodata daca exista o cat de mica sansa sa o recuceresc...
...luptati pentru tot ceea ce este al vostru cu toate armele si nu uitati de comunicarea care nu trebuie sa lipseasca nici o secunda dintr-o relatie...
...eu am facut greseli la un moment dat si asta ma costa acum dupa doi ani...
...atunci mi se pareau minore, dar foarte multe lucruri mici pot umple un pahar mare...
...nu pot sa cred nici in momentul asta ca ptr anumite lucruri ea a ajuns sa se gandeasca ca eu nu o mai iubesc...
...nu este adevarat...am iubit-o, o iubesc si o voi iubi mereu de oriunde voi ajunge...
...problema este ca aceste ganduri au facut sa dispara sentimentele ptr mine din sufletul ei...
...Doamne cat de tare ma doare acest lucru si as face orice sa fim din nou fericiti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu