vineri, 26 decembrie 2008

NU ESTE EA CEA VINOVATA

...nu o invinovatesc ptr nimic...
...nu ea este cea vinovata ptr retragerea mea...
...poate doar trebuia sa comunice mai mult cu mine...
...din cauza asta eu sant cel care a facut greselile care au dus la aceasta situatie...
...ma doare ca am avut-o langa mine si acum o pierd...nu-mi vine sa cred ca se intampla...
...nu o condamn ptr nimic...mai ales ca zice ca a incercat din rasputeri sa salveze totul...
...o inteleg, dar si ea trebuie sa inteleaga ca ptr mine totul se termina imediat ce se rupe aceasta relatie...
...nu pot sa traiesc in continuare si sa divortam...sa trec prin toata aceasta poveste...sa impartim ceea ce am facut amandoi...
...mai bine voi rezolva eu problema asa cum cred ca va fi bine mai tarziu ptr ea...
...asa nu va sti aproape nimeni ca am avut probleme...

Un comentariu:

  1. Buna... as vrea sa stiu cum as putea sa iau legatura cu tine pt a schimba vre-o 2 vorbe ? id meu este elena_Cristina_fcs te rog da-mi add!

    RăspundețiȘtergere